?

Log in

No account? Create an account
DELPHINE!!!!!! - Jasmine Becket-Griffith — LiveJournal [entries|archive|friends|userinfo]
Jasmine Becket-Griffith

website :    Strangeling: The Art of Jasmine Becket-Griffith
userinfo :    livejournal userinfo
archive :    journal archive

DELPHINE!!!!!! [Jan. 13th, 2004|06:53 pm]
Jasmine Becket-Griffith
ATTENTION: Delphine!!!!

I found some of the only photos I have of me that I haven't used in a painting yet, to enter your contest!!!

http://www.strangeling.com/del1.jpg
http://www.strangeling.com/del2.jpg
http://www.strangeling.com/del3.jpg
http://www.strangeling.com/del4.jpg

Yay! I hope I win =)
linkReply

Comments:
[User Picture]From: malikasaghir
2004-01-13 04:17 pm (UTC)
the fourth one is hilarious...lol not in a bad way but you look very childlike or something. cute
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: jasminetoad
2004-01-13 04:52 pm (UTC)
Lol, yeah - sometimes I see pictures of myself and I look like nine years old or something, hehe.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: malikasaghir
2004-01-13 04:56 pm (UTC)
tis ok though i look like i 9-10 most of the time. i am already tired of doing college work-how horrible am i? i think it would help if i had my books but they dont get here until maybe friday? who knows..if i am really lucky i will get them on thursday and i can catch up on my reading and do my assignments friday if i have the day off work. no biggie(taking internet courses and the school is about an hour away...dont want to drive all the way to the book store uh huh, no way.
(Reply) (Parent) (Thread)
From: (Anonymous)
2004-01-13 04:20 pm (UTC)

ya

i like the first one
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: rubidia
2004-01-13 04:32 pm (UTC)
Oh Jasmine you are soooooooooooo cute!!!!!!!!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: jasminetoad
2004-01-13 04:52 pm (UTC)
Thank you, Rubidia!
(Reply) (Parent) (Thread)
From: delphineart
2004-01-13 04:40 pm (UTC)
OH Jas !!!!!! Those are soooooooo cute !!!!!! Awww now if you win, it will be actually hard to pick which one of yours LOLLL !! It's sooo cool I could already see how it would look in my style !!! You're going to be hard to beat though ... ^_- but I did received about 15 emails with pics from now LOL !! It's so exciting !! I will pick the winner this week-end ! ^________________^ -XOXOXOX-
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: jasminetoad
2004-01-13 04:52 pm (UTC)
Woohoo! Hey - I do want to do painting using you either way! I was actually thinking about asking people for photos to volunteer (so I don't ALWAYS have to paint myself!!!!!). Like how yanmei did, and those all turned out so beautifully!
(Reply) (Parent) (Thread)
From: delphineart
2004-01-13 06:07 pm (UTC)
Oh yay !!! then if you want to use a pic of me, just let me know !! I have lot's of them that I haven't used yet !! It would be SO COOL !!! just let me know when you want ! ^_- !!!
Oh yep I know Laura!! she does such wonderful portraits !!!!!! You're sooo lucky she did one of you !!!!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: gegenschein
2004-01-13 07:33 pm (UTC)
That's such a cool idea! You should ask people for photos... I would certainly volunteer tons of mine!
(Reply) (Parent) (Thread)
From: jenbugafer
2004-01-14 08:33 pm (UTC)
oh photos of fans into paintings.... that's be really cool!!

If you need a baby model, Othello would LOVE to be your GUY!!

(www.allothello.com is his website - there are BUNCHES of pictures there)

(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: jasminetoad
2004-01-22 07:31 pm (UTC)
Awwww! What a brave little cutie =)
(Reply) (Parent) (Thread)
From: michellesart
2004-01-13 06:45 pm (UTC)
Jasmine, you're so beautiful! How is Delphine ever going to decide?
(Reply) (Thread)
From: delphineart
2004-01-13 06:55 pm (UTC)
Oh, just wanted to tell you HI Michelle ! I got a message from you on my LJ but I was in the BIG rush just before my trip so never had change to reply to my LJ comments so just wanted to tell you that I just added you too in my list !!!! ^____^ welcome !!! XOXOX
(Reply) (Parent) (Thread)
From: michellesart
2004-01-13 07:03 pm (UTC)
Thanks so much for adding me! I can't wait to see who you choose! Fun fun!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: jasminetoad
2004-01-13 07:10 pm (UTC)
Thank you Michelle, you are such a sweetie!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: heatherica
2004-01-13 08:09 pm (UTC)
What great pictures!
(Reply) (Thread)
From: faerieshine
2004-01-13 08:19 pm (UTC)
OMG! I LOVE the first one! That is absolutely AWESOME! That is how I feel when I get up every morning at 6:00 fucking am. ;P
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: darkagony
2004-01-13 11:20 pm (UTC)
nice picture!!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: erikasfriends
2004-01-14 01:51 am (UTC)
The first one was taken after you finally finished the Fairie FOlk Alliance piece right? lol! Those are so cute! It would really be interesting to see you in Del rendition!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: la_lune
2004-01-14 08:20 am (UTC)
So beautiful! If Del doesn't use the second I might use it when I get my ass in gear and start painting again. ;)
xoxox
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: jasminetoad
2004-01-14 08:35 am (UTC)
Oh! You're welcome to use any of those if you like too!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: la_lune
2004-01-14 08:20 am (UTC)
You look like Nicole Kidman in the secone one. Thats why I like it! ;)
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: jasminetoad
2004-01-14 08:34 am (UTC)
Wow - thank you! She's one of my favourite actresses - I'm very flattered!!! =)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: hazeleyedfae
2004-01-14 05:11 pm (UTC)
I vote for number one. When I look at that one, I get the feeling like it's almost a zombie or a child with dulled senses, one who has lost innocence and at this point has cried out all its tears... its staring up at the person who's expressing concern, thinking 'Who the hell is this guy and why should HE give a f*ck? Why should I?... bet I could eat his face.'

:) But don't mind me; I'm weird.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: jasminetoad
2004-01-16 09:48 am (UTC)
Lol!!! Well put! I can certainly see that - it was a VERY long day when I snapped that shot!
(Reply) (Parent) (Thread)